jueves, 18 de octubre de 2012

mi cancion yo la imvente


I want to fly I want to live I want to dream of you, I guess I'm with you.
it did not go well, but I set, which I did not and stopped loving you ..

I want to fly I want to live I want to dream of you, I guess I'm with you. (2)




quiero volar  quiero vivir quiero soñar en ti , me imagino que estoy contigo.
se que no resulto bien, pero yo me fije,, que yo no te e dejado de amarte ..

quiero volar quiero vivir quiero soñar en ti , me imagino que estoy contigo .(2)